tjao bello!

Igår hade jag en riktigt mysig eftermiddag/kväll. De var länge sedan hela familjen var samlade så den var guld värld.♥  En titt till de två små söta kusinerna och Farmor&Farfar blev det, jag körde (!). Vi spelade kubb, för första gången i år. Jag och Tilda förlorade men vi kommer med en revansch! Sedan såg vi en film och myste i soffan med götta till Avatar. Faktiskt bättre film nu när jag sett den en andra gång.

Idag åkte vi till Hudik för en shoppingrunda. Eller jag fortsatte till sundsvall för att övernatta på hotell me Mattias. En lång dusch, en god (hotell) middag och läxläsning är det ända jag har hunnit med här på hotellet än så länge. Tror nog jag ska ta mig ner till våning två för att sätta mig i massagestolen ett tag. I morgon ska vi på Spa. Jag har det gött här! =D Jag ser fram emot hotellfrukosten :)
Bilder i massor kommer dyka upp inom kort. Lovar

KÄRLEK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0