20/5-2010

Idag är det det 20:de i 5. Den 20 maj, och om 5 dagar fyller min lilla lillasyster Tilda 15 år och blir en stor tjej :) men än så länge, i fem dagar till så är hon liten :) 
Min mormor har fått sitt hus sålt och flyttar från Nore. Usch, det kommer bli väldigt konstigt. Det är mormor man hälsar på i Nore i hennes hus, inte i någon liten lägenhet mitt i köpingen.. Men. Jag tror nog det blir bra tillslut. 
Mattias ska snart ta studenten och sen dra till stockholm för att provjobba på en av den kända kocken Melkers restauranger. Gah, vilket tillfälle! men åh så ledsen jag blir den dagen han åker dit! :( näe nu pratar vi om något annat. 
Mamma har köpt världens finaste klänning åt mig som jag ska ha på Mattias student. Den dyker antagligen upp här så småning om! Mamma, min underbara mamma. Pappa också för den delen.  Hur underbar som helst.

Usch, för mycket känslor i det här inlägget.  Dax att plugga till såna där prov ni vet..

God natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0