sunday

tjena blogglovers ! Nu var det ett bra tag sen jag skrev något här så det är väl på tiden nu då :> !
Veckan som varit har bestått av prov, kalas, After Work på Pärlan kompisar och Mattias.
Jag har både gjort prov och fått tillbaka. Det visade sig att jag låg två poäng ifrån MVG så det känns ju surt. Tilda min syster har fyllt 15 och har fått en massa fina presenter :) . I Fredags jobbade alla HR-klasser på Pärlan vilket gick väldigt bra. I Lördags var jag med två härliga brudar, Elina och Carro. Knoll och Tott. Mattias min sötPära är bäst. Han är det.
Idag är det morsdag och det har vi firat med en egengjord smörgåstårta till Mattias mamma och plockade Natt&Dag-blommor åt min mams :)

Nu tror jag det är fika dax.

talk to you later !

<3


Kommentarer
Postat av: ℓιηηєα'' gαℓєη мєη вяα .

Fin blogg! ((:

2010-06-03 @ 17:02:39
URL: http://nellanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0