Underbart med lite lov


Pärlan.


Jag och Louise.


Filippa Rebecca och jag.


Filippa Tilda och Rebecca.


Thihi, och Mattias som jag både buttade och hävde en massa snö på =D


Härlig fikapous.


Mattias och Tirre- och en trasig skoter.

Från att ha serverat på Pärlan har jag både hunnit träffa Louise, Rebecca och Filippa, grattat pappa samt åkt skoter med mattias och hans gäng i helgen som varit . Louise som tog några dagar ledigt från stockholm åkte upp hit och hälsade på! Lika så Rebecca och Filippa som åkte hit på sitt lov kom hit och hälsade på oss i Lördags. Pappa Fyllde år igår (Grattis till honom!)
I morgon ska jag åka till Gävle och shoppa tillsammans med Emelie, Lolla, Elina och Jessie. Vi hoppas på finväder, tomma plånböcker och förmycket kassar! :)

Nåja. God natt då gott folk!

=D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0