Gävle sjukhus

Idag var det meningen att jag skulle servera på en minnesstund för 50 pers tillsammans med Linda, men efter som att dom ringde från Gävle sjukhus idag så var det bara att sätta sig i bilen och åka dit i stället. Suck. Jag som verkligen ville servera känner jag.
Jag var dit pågrund av mina käkledsbesvär (som jag haft i ett och ett halvt år nu men som ingen orkat göra någonting åt för äns nu...) Ännu mera suck.  Nåja, tror det kan bli bra nu i alla fall. :)
Min kära pappa som var tvungen att ta ledigt från jobbet för att följa med mig är i alla fall bäst. Vi stannade och fika en varsin chokladboll och kaffe på vägen hem. Nått som avslutade resan på ett bra sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0