Fel så det blir rätt.





Igår skulle jag och Ulrika göra rulltårtor, fyra stycken. Jag gjorde smeten och hon tog tiden på den när den väl var inne i ugnen. Sen började vi prata på hur dåliga vi var på att göra rulltårtorna och hur dom aldrig blev nå bra. Efter 5 minuter så var den första klar så jag körde in smet nummer två i ugnen. Jag och Ulrika pratade på och efter 20 minuter (!) kom vi på att rulltårtan fortfarande var inne i ugnen! Men konstigt nog så vart den perfekt. Lite bränd längst ut men det gick att ta bort. :) så vi kom fram till att , När vi gör fel så blir det rätt.

När jag slutat tog jag bussen till Ljusdal för att fika med brudsen, Elina och Lolla. Vi köpte även en ursnygg sak till John som han verkligen kommer att tacka oss för. (tacka oss sen, John.)
Nåja, nu går snart min buss, näst sista dagen på Praoen.

TalkToYouLater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0