prima ballerina :)



Det händer galet mycket saker just nu, så min tid till att blogga finns liksom inte längre. Inte för tillfället i alla fall, men den kommer tillbaks innom kort!
Nu när jag ändå sitter här så kan jag berätta att ALLA prov är avklarade och det känns ju bra. betygen jag har fått höra av lärare känns ännu bättre. Men vet ni vad som är bäst?? Jag har inte bara fått ett, utan två sommarjobb också! ett i servering och ett i kök. Nu kan det inte bli bättre!
I veckan så har jag , förutom att plugga en massa, åkt båt tillsammans med Hanna Thomas och Mattias :) jag har hälsa på Farmor och Farfar en sväng, provjobbat inför jobbet i morgon, kollat på fotboll, hälsat på min gamla skola. i morgon Lördag så ska jag jobba, hinna gå på Mattias bal och grilla gott tillsammans med Sara och Emelie. UNDERBART! =D

Nu har jag int tid längre satt säga :D
HEJ DÅ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0