Sommar PUSS !





Idag har jag fått en riktig sommar puss av solen. Är nog tack vare den nya hudlotion jag införskaffat som ska öppna porerna och innehåller över 90 procent olivolja (vilket man blir väldigt brun av om man smörjer in sig med det!)

För övrigt så saknar jag min pära. Min Pära är och jobbar i sundsvall hela denna  vecka. Orättvist! men lite söt har han varit och fixat  lite jobb där åt mig också ;>  bla bla bla. Kort sagt så vill jag att du kommer hit! Nu. NU!
Mattias :)


Ännu för övrigt så ska jag tilda och min söta mormor på kina och äta i morgon. :)  Efter det så ska jag iväg och jobba hela kvällen på FalaMålet i färila. Där ska dom köra grillkväll så jag ska få springa som en galen servis mellan baren, desserten och disken. tror det kommer bli grymt kul i vilket fall! :>

Mer för övrigt så har jag bestämt mig för att Mattias ska få en riktig sommar puss när han kommer hem. Men sch...! det är en hemlis ! =D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv så missade jag det...

Vilket fint ställe. Ser typ ut som Törnrosdalen :P

2010-06-30 @ 00:50:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0