den senaste veckan..


Tilda hade sin konfermation ! :)


Galet snygg ros hon fick av mamma och pappa


jag och Mattias var så klart där och kollade :)


Sen blev det gó mat här hemma hos mig :)




och efterrätt ;>


Med JORDGUBBAR !


Sen drog vi till stockholm jag och Mattias för att han skulle provjobba på Melker Anderssons restaurang, Grill. På Grill fanns det väldigt coola miljöer som jag tänkte visa er !

Mocka


:)


sexigt !




Baren :)


När vi kom hem från stockholm var det dax att jobba igen. Det är jag och två till som har hand om fikat till en teater. Förutom det så serverar jag på både Luncher och kvällar. Riktigt roligt! Så på självaste midsommarafton så jobbade vi, jag Stina och Jocke. Minst sagt en annorlunda midsommar.







:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jordgubbar är aldrig fel. =)

2010-06-28 @ 02:22:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0