Karusellerna


A big smile on my face just because I love that man.


systeryster ju :)


Funderingar över att hoppa i hoppborgen kanske? ;) thihi





snacks ni vet


nån galen karusell jag bestämt mig för att åka i morgon. punkt.


En nog allt för galen karusell .

Idag kom dom efterlängtade karusellerna till Fäla. :) dom stannar i tre dagar så det är klart man måste passa på att provåka dom, även om jag inte vågat göra det än. ;>
Mattias har åkt för att jobba i sundsvall. tråkigt juuu! :(   Men han ska(!) vara hemma på Söndag igen. I morgon är startar den kända Karnevalen, (som man absolut inte får missa  utropstecken utropstecken!!) och sen kommer min Kära Moster Mia och Jan banan hit med husvagnen. Det ska bli helt galet roligt! hoppas även på att få göra några drinkar till dom nu när jag har lärt mig tack vare Linda på FalaMålet. Jag och Sara fick nämligen stå både i baren och servera al night long där i förrgår. "Kanelbullen" "HotShot" och "Fala" är sommarfavoriterna ;)

ttyl. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0