olalala!

på förmiddagen idag bestämmde vi oss för att ha en riktig "tjej-dag" tillsammans så vi tog bilen och for till Linne-caffét. efter det tog vi lunch på Torön, jag  tilda och mamma ♥ GRYMT mysigt. Sånna tjejdagar vill jag ha mer av. :)




















Ni är bästast.<3




Gårdagen; Jag, Mormor & Tilda åkte till kina i gamla stan igår. Sådär galet gott med kina mat, ni vet. Efterrätten som bestod av bakelser var minst lika god. Mormor min söta bästa gulliga underbara Mormor :)
Efter det skulle jag iväg och jobba, denna gång på "Fala Målet" Där jag praktiserat för ett tag sen. Det var Grillkväll tillsammans med allsång, så drinkar av alla sorter och servering stod på mitt schema. Efter kvällens gång som gick förvånandsvärt bra fick jag jobb var ända onsdag framöver vilket jag är väldigt nöjd med :) Så nu har jag Jobb som servis på Sveas Britas nästan varje dag, Fäla målet, och södra berget i sundsvall för resten av sommaren! Inte illa pinkat det inte ;>


Pussar från en glad towe som ska käna pengar i sommar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med såna dagar. =)

2010-07-02 @ 13:57:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0