upp till bevis!





Igår när jag slutat skolan gick jag och lolla ner till centrum och köpte denna söta väska medan jag väntade på att Mattias skulle sluta. Sen åkte vi hem till honom :) 
Tror jag att jag håller på att bli lite förkyld, så en Vitamin everyday får visa vad den går för såhär på eftermiddagen. Funkar den inte ska jag inte köpa't mer, för inte smakar dom särskilt gott inte. Upp till bevis helt enket!
I morgon åker jag till Hudik tillsammans med familjen, och sen tar jag tåget till Mattias i Sundsvall. Ska nämligen bo på Hotellet tillsammans med honom där över helgen, de ni! ;)  Han jobbar där så vi har fått oss ett rum gratis. Så på söndag ska vi ut till Birsta och shoppa :)

Ikväll ska vi gratta Emelie sötnos. Hon har ju fyllt 17 och blivigt lika stor som mig :)


Ha't bäst !

KÄRLEK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0