min och Mattias Fruktbägare

I måndags simmade jag tillsammans med Lolla i hela 45 minuter! Riktigt duktigt faktiskt. Så ångbastade vi i säkert en timme. Älskar måndagar tillsammans med Lolla :)
Igår följde Mattias med mig hem och han sov över här :)  Vi gjorde såna här goda "Frukt bägare" som ni kan se på bilden här nedanför. Vi hade det riktigt mysigt genom att combonera frukten med världens bästa film- Titanic.  








Idag kan ni räkna med att jag har avreagerat mig! Men de var fan så bra, för rätt ska vara rätt och så är det bara. :p
Jag har även simmat tillsammans med Emelie, och solat solarium också för den delen vilket vart lite mindre lyckat :) - Jag somnade nämligen . Tur att Solarium stängs av efter 20 minuter annars hade jag blivigt stekt! =D

KÄRLEK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0