vart är festen?

Igår slutade det med många shoppingkassar och trött(a) människor i baksätet! Dagen där emot var enormt rolig! Jag och Emelie hittade mycket på rean, och mycket som inte hade den där lilla röda lappen på sig heller för den delen. Efter en hel del shopping vart jag bjuden på mat! buffe fick det bli, och åh så gott det var.
Ett lite längre linne fick följa med mig hem, samt ett halsband, ett par jeans, och ett par sassymanii strumbyxor. Här nedan kan ni se lite av det :)



Nu har jag och emelie kläder för party, så det ända som fattas nu är en fest! =D




När vi kom hem fikade vi och så kom Mattias :) han var här till långt in på natten, till åå med så att jag somnade där ett tag. tss! Towe kan hon. PUSS Mattias
Idag är det 30 minus vilket förstörde min och lollas gymmdag totalt! Efter som att bilarna inte startar blir vi hemma istället, så vi hoppas på en bättre dag i morgon.


KÄRLEK<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0