nasty shit dirty takling


Det är serious talk med Lolla, some nasty shit dirty talking!! inget annat! =D
Satt uppe till två i natt och skrev (enbart) en massa skit på facebook. Jäkligt kul !

Bion igår var i alla fall kanonbra!! sista millenium filmen, och jag håller med min moster som också tycker att både 1an och 3an var bäst. Hur vi kom dit och vad som hände då är en helt egen historia men lång historia kort, filmen hade inte tagit sig till ljusdal än, utan låg i en taxibil, vilket slutade med att filmen blev 2 timmar försenad. Har aldrig hört att en biograf inte har filmerna inne.

Nåja. Mattias var här idag och gjorde dom sista timmarna på lovet till dom bästa. Att jag alltid förlorar mot honom på WII sports resort är en annan deal. Men jag ska klå honom snart! Fattas bara.

Nu ska jag hinna med
•att cykla ett pass på spinningcykeln,
•duscha,
•fixa saker till i morgon. (skolan)
•ställa klockan, På 07:00 (!)
•Sova.

Den sista punkten är mest lockande faktist...

KÄRLEK<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0