santa claus




tänkte försöka göra inlägget så kort som möjligt. som ni kanske förstår har det varit mycket nu på sista tiden, därför inget bloggande. :)
På öppethus dagen på slotte stod jag Elina och Johanna och blanda drinkar som en tok. slurp sa det och allt tog slut! men det gjorde inget, vi hade i alla fall roligt :) Jag och Jens gick modevisning- i sumodräkter! läckert må jag säga.
Så har jag varit i Sundsvall med Mattias Hanna och Thomas. nu när dom skaffat lägenhet måste saker inhandlas.  jag är så jäkla avis :) sånt som hyllor, skåp, soffa, tv, och smörknivar vill jag också köpa!  längtar tills det är min tur. ♥
saker från sundsvall kommer senare ikväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0