en god jul!

Är precis vad jag har haft!

jag ska snart lägga upp fina bilder på vad jag fått för något ( en liten del av det i alla fall ).  Tilda, ,min lilla syster har nämligen fått en systemkamera i julklapp utav tomten så bilderna kommer bli jätte fina! :)

Utav den sötaste tomtenissen som finns, nämligen min Mattias, så fick jag en säsong av serien "vänner" , en söt slickepott, en drinkbok och hälsingeringen med linblomman på. Bortskämd har jag blivigt. jag vet!
Av världens bästa mamma och pappa fick jag saker som Iittala vinglas, och kosta boda glas, ett presentkort på Frizz Ann, och alla Twilight filmerna. Mer om alla julklappar senare.

Tänkte även lägga upp en slutsummering av 2010 med hjälp av bilder. awesome! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0