high school



Första dagen i skolan är nu avklarad! blev nog lite drygt en halvtimmes lektion skulle jag tippa på, så jag har inte haft en allt för jobbig dag ;)  klassrummet är sig likt, klasskamraterna också, men schemat är kasst! går till kl. 4 nästan ALLA dagar! buhu.

Dom senaste dagarna har jag umgåts med min söta syster! ätit pizza, tagit kort och  sånt ni vet, sånt som syskon gör :) Min mormor har även flyttat till sin lägenhet nu vilket känns väldigt konstigt eftersom hon ALLTID har bott i sitt gula hus på Nore. Men med Nore-möblerna blev det som ett litet sött mini-nore! inte illa alls faktiskt.
nu precis nu så sitter mattias min plutt och tar hand om mig. pysslar om mig efter dagens hårda skolgång liksom!  damn I love that man! 

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Japp hehe. Var glad att du går i skolan än :P Jag måste upp 5.30 på morgonen sen är det jobb mellan kl 7-16.30 och det är riktigt drygt ibland :P Saknar sovmorgon och att få sluta tidigt i skolan ibland men nu får jag ju pengar i alla fall hehe ;)

2010-08-24 @ 20:42:05
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0