Orkidé





Min fina lilla orkidé som står och lyser i mitt fönster (speciellt idag när det regnar och är grått.)
 
Jag har inte blivigt frisk än. Film efter film har jag sett, käkat halstabbletter och Ipren, sovit... sovit lite mera är det ända jag har gjort dom senaste dagarna. Det är skönt att vara hemma, men jag håller mig hellre frisk och är i skolan tillsammans med kompisarna. :) Lite bättre måste jag ju säga att jag mår, jämfört med de tidigare dagarna...  Jag hoppas i alla fall att jag blir friskare till helgen. :)

Hjärtat kom i alla fall och hälsade på mig igår. Han hade köpt piggelin åt mig =) Tror jag blev lite friskare av att han var här.

PUSS

<3<3


Kommentarer
Postat av: Latte Liten

hoppas du mår bättre snart :(

2010-04-15 @ 17:17:02
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0