Mumma Mumma Med Melon!

Hej quties!
Snön borta idag. tack åå lov! vintern kan komma om ett tag... måste hinna vänja mig vid höst först!
Köket idag. Förberedde inför i morgon då jag ska vara vid deserten. Det blir passionsfruktsglass med melonsoppa och melon kulor. Så Ewis hjälpte mig att göra glassen då de strulade sig lite med gelantinbladen, och vaniljsockret då vi skulle göra vaniljsockret från grunden. nåja, sen fortsatte vi med att gröpa ur små kulor ur melonen. Tog en himmlans tid kan jag säga... men tillslut så vart vi klara ändå.

Mumma mumma med melon! :D

så sa servisen att det var många bokade i morgon. Härligt!! kanske det börjar hända saker här ^^ Fullt upp i morgon med andra ord.
Elina, Towe, John
Läckra. bild sen kvällsjobbet på afterwork förra veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0