Gävle

Jag Emelie och Terese åkte till gävle och shoppade loss idag! Kom hem med ett och annat faktiskt.. kolla på bilderna här nedanför!

Jag och Emelie


Jag och Terese i dom snygga skinnleggingsen.


Så fanns det kläder som var snygga!...


Och kanske lite mindre snygga.... (även om jag faktiskt tycker vi passa rätt bra i det ändå ;)! )


MEN!! jag kom i alla fall hem med ;
En stickad tröja från BikBok, skinleggings från Gina Tricot


Ett halsband :)
Och denna fräna tröja  ;)



Galen dag, men gud så rolig! Tack tjejer.
Efter som att min kära vän - jensFasth - alltid brukar köra en fredagsfräckis på fredagar på sin blogg, så tänkte jag komma med en jag med, men bara för denna fredag.
Min stora fredagsfräckis är att jag tog ledigt från min praoplats idag, BARA för att kunna åka och shoppa. Höhö, men inga skuldkänslor här inte... Inte ens lite! ;) Fräck jag är, jag vet. Nåja, om 20 minuter så ska jag bänka mig framför tvn med en skål ostkrokar och se Idol.

Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0