händelserik helg!



I Fredags vart det något så gott som fajitas, OCH JULMUST!! åh så gott. Efter det åkte jag till Emelie och såg idol och åt allt onyttigt som går att äta. (höhö)  Sara var också där. Vi hade en bra kväll :)
I Lördags åkte jag mamma och syster till ljusdal. Det blev en ny mascara och lite smått och gott.

snygg, ellerhur? :D

På eftermiddagen åkte jag hem till Louise, sen drog vi till Ewis. Vi stylade till oss och åkte på michelles och åt där, jag Lolla Ewis och Fia. :) en kycklingsallad blev det för min del.
Kvällen var hur rolig som helst. Mycket folk ute. Mycket onycktert folk ute! men så klart, det var ju nattmatch på IP.
Har tyvärr inga tre bra saker för alla dagar som gått, men om man ska sammanfatta helgen så blire
1. God mat
2. Världens bästa umgänge! (mina vänner är bäst) :)
3. händelserik helg.

Ny header kommer dyka upp under dagen. en snygg sådan :)
Kanske ska börja vakna till lite... sitter fortfarande i pyamas. TUR att man ska ställa om klockan idag. så den är ju faktiskt bara 11. Tur för mig (a)

KÄRLEK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0