både bra och dåligt

tjena! :)

har både tre bra saker och tre dåliga saker att komma med idag. De ni!
BRA saker;
1. jag klarade av att steka 50 liter pannkaka framför ett (steeekhett!) stekbord heela dagen idag.
2. Alexsandra gav mig ett gott skratt i morse när hon inte fick igen sin nyinköpta kockrock. (haha)! :D 
3.jag har cyklat på spinningcyklen.
 

DÅLIGA saker:
1. jag har varit suuuper trött hela dagen.
2. Dator skärmen till stationära datorn brann nyss upp :'(
3. det är prov i morgon, och det innebär att jag måste plugga.

nå, så eftersom att jag både är trött, måste plugga OCH sörja för min uppbrända dator så har jag väl antagligen inte tid att sitta här heller... Åh, RIP dator :( håll tummarna inför provet åt mig i morgon, och god natt! :)

KÄRLEK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0