bloggar

Idag var det kök som stod på schemat, heeela dagen från 8 till 3. Men med bra lärare och glada elever så går det ju bra.
Vi gjorde taccosoppa, holand-någonting-sås (kan tyvärr inte ens stava till det) och kladdkaka, jag Evelina och Alexsandra. Kladdkaka gjorde vi för att evelina fyller hela 17 år idag!! Grattis till henne :)  hm.. känner också att det vart lite föör mycket kladdkaka, så ikväll blir det till åå cykla på spinningcykeln igen skulle jag tro. hoho 
I morgon är vi lediga. Så nu är det HELG för mig. :D


mitt egna lilla gym! ;)



... börjar ju bli riktigt bra på dethär nu ;) haha.

PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Matilde

Åh, så duktigt att träna! Och vad lyxigt med helg! =) avis vad ska du hitta på då? :) kramis<33

2009-10-15 @ 22:43:41
URL: http://matildees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0