NICE SHOES






mina snygga skor! bara satt ni vet (:

skolan idag var okej, som alltid. Till och med lite mer okej nu när treorna är tillbaka ! ;) Började med matte, fortsatte med håltimm(ar) fram till 12 då vi hade svenska och sen avslutades dagen med projekt och företag. känns inte som att jag gjort nått vettigt alls idag... men så äre väl ibland.
Jag och Lolla ställte även upp i skolkattalogen för elevrådet. Duktigt av oss tyckte jag, men när vi kom så var det bara fyra stycken där! (egentligen är vi 25 st...)  så de blir säkert världens största bild (med världens töntar!)  -HOPPAS DOM INTE LÄSER MIN BLOGG!-  hahaha! äh, de blir säkert jätte bra.

nu blir det kanske ett träningspass på spinningcykeln.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0