skum-puss!

SkumPuss!



Kvällen var hur bra som helst! bäst på länge faktsikt. Kunde tyvärr inte ta kort inne på själva dansgolvet eftersom man hade skum ända upp till halsen (där det var som värst.) Men lite kort vart det ändå!
Hög dunkande musik som jag tror precis alla dansade till. Någon klämdes in under "bubbel fallet" och kunde inte andas för en sekund, Evelina tappade sin mobil på golvet (inte så värst lyckat...) vi tappade bort varandra, men gaaaasch så kul vi hade^^
NU, bilderna.

Utanför dansgolvet. högst upp till vänster på bilden ser ni att det rinner ner skum! ;)


Jag och Elina :D


Inne på dansgolvet


Linn & Linn !



Caroline och Emma!



Jag och Emelie!


Hoppas eran fredagskväll vart lika lyckad som min ;)

Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0