you name it!

tjena Chicks! :) 
Kvällen, för den delen hela dagen, var fullspräckad med saker! Men min dag började som vanligt på Järnvägs, då jag praoa där för sista gången. Mitt på dagen ringde Isabelle och sa att dom behövde servitriser till Pärlan. Jag och Lolla ställde upp, så de var bara att åka hem, slänga i mig en sån här; (MUMMA!) Duscha, packa serveringskläder och dra till Pärlan. Jag och Lolla fick 4 bord var, och menyerna var inte dom lättaste heller måste jag säga... De fick välja mellan 3, 5, eller 7 varsina rätter (rätt små alltså) som skulle ut i sin ordning till RÄTT person också. De fick välja mellan Franskt, Turkiskt, Amrekanskt, Nordiskt, Klassiskt.. aa  you name it! men det gick förvånadsvärt bra! Folk fick i sig för mycket öl och vin, dansade till 2ornas musik eller däckade ute i buskarna... haha, lika roligt varje gång tycker jag när det händer nått. När klockan blev 11 drog vi hem, så de betyder att jag serverade (almost) 12 timmar i sträck! Men kvällen slutade i alla fall med två stora glada miner på mig och Lolla! Vi fick nämligen ett bra betyg för det också. YES YES YES
 Åh, kan till och med (aa nästan i alla fall..) hälla i fatöl, med lagom mycket skum! De ni ;) )

Nu blir det hemmabakad Pizza.

Kärlek<3

Kommentarer
Postat av: lolla

vi är grym towe :D

2009-11-08 @ 20:28:16
Postat av: The T<3

Klart vi är Lolla! :D hurru, Anna-Lena vill att vi ska jobba på Lördag igen... denhär gången med 100 pers :P vad gör vi!?

2009-11-09 @ 15:44:49
URL: http://towem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0