allt i en och samma dag

Jag ska verkligen inte klaga på att det inte händer något i mitt liv, för det gör det. Men vissa dagar finns de mindre saker att göra än andra, och vissa dagar så blir det så mycket så att dom knappt räcker till! Idag var en sån dag.
Jag fick gå upp (väldigt tidigt enligt mig) och sätta mig i bilen för att åka och shoppa i Sundsvall. Jätte roligt, som vanligt. Nya saker inköpta... dom sakerna får ni nog se i morgon. Hann inte hem, för att jag var tvungen att jobba extra på Pärlan. 100 års jubeleum var det för Socialdemokraterna som då bestämt att dom skulle dit och äta. Mamma och Pappa åkte och tog en drink hos några bekanta, vilket innebar att jag fick ringa Mattias om skjuts, men istället kom Mattias bror Thomas och hämtade mig. (tss!)  åh nu kan jag äntligen pusta ut lite... Jag ska slänga av mig serveringskläderna, hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen :)) Natti Natti!

KÄRLEK<3

PS. Bilder från kvällen med Emelie igår,

 Chips, dipp och Choklad + en... lite annorlunda
 film som handlade om lesbiska vampyrer (!?) Ett val av emelies
 bror Niklas. haha
 Och emelie, bönan själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0