R.I.P

Nu blir det en tripp till Hudik tillsammans med Tilda och Evis :) det är så tråååkigt väder, så varför inte passa på att shoppa lite^^
Igår var jag hemma hos Elina tillsammans med Lolla och Evis :) Vi såg film, poppade poppcorn, pratade och hade det roligt. Sen övningskörde Louise hem och hon skjutsade även hem mig, väldigt duktigt tycker jag! ;)

Våran kära mattant, Inger Persson, dog i lördags. I fredags hade vi examen och vi kramade henne och jag sa att hon skulle ha en bra sommar, jens sa på skojj till henne att "ja du Inger, nu ses vi aldrig mer!" åå inger svarade "joho du! Vi ses till hösten igen!" men så blev det inte.... hennes hus började brinna dagen efter examen (i lördags).  Så jag vill bara säga R.I.P Inger, jag hoppas du har det bra nu <3

Kommentarer
Postat av: The T<3

R.I.P <3

2009-06-15 @ 19:16:36
URL: http://tajjz.blogg.se/
Postat av: victoria

R.I.P :/

2009-06-30 @ 20:01:41
URL: http://inezvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0