santa claus in waitress style


Julservitrser :)


Julservitriser :)


Nobelservitriser


nobel (:

Två julbord och en nobellunch har jag hunnit med att servera den här veckan.
(Tisdagen spenderades med Mattias) , måndag, onsdag torsdag jobbade jag kväll så nu är jag mer eller mindre död meen, med det bästa betyget man kan få, lite dricks och världens bästa Hotell&Restaurang klasser så gör det absolut ingenting.
Ikväll blir det Idol. Har inte den lyckan att få vara där Live, som Lolla och Fia tänker vara (dom lyllostarna) men se det på tvn ska jag då minsann! så dom är i stockholm... Elina åker till Stockholm i morgon och Mattias dorg iväg för ett tag sen för att jobba i Sundsvall till på Tisdag, så vart ska jag ta vägen?? Det visar sig föhoppningsvis :) helst nyss.



KÄRLEK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0