christmas presents

lite julklappar jag fick kommer här :)


En söt tomte jag fick av mormor :D visst är den gullig??


armband från syster :) klocka (åh så snygg) från mamma och pappa, ring från min sötnos, och WEZC hörlurar



en massa presentkort och pengar, samt en biocheck  fick jag också.
Efter som att den dyraste biofilmen man kan gå på här kostar 80kr så är checken på 80kr ifall ni undrar ^^
Presentkorten är på klädaffärer OCH körkortslektioner, körkortsböcker samt mera :) Lilla Towe Mickelsson ska ju nämligen ta  sitt körkort till sommaren! (Förhoppningsvis!!)
Fler saker fick jag också, men tänker inte lägga upp alla här :)

Igår , Var de fest med mina partypinglor! Tyvärr blev det inte ett ända kort eftersom kameran blev kvar hemma... Men jag hade kul, de kan jag säga er!! :D

KÄRLEK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0