Pizza-fredag!

 
 
 

I fredags blev det hemmagjord pizza med lufttorkad skinka, ruccola, lök, svamp och en massa ost! mmm!
 
I helgen har jag bade hunnit jobba och sitta ute i solen på isen! Både torsdag, fredag och lördag dag var ju superfina och de var just då jag var ledig.
Sen jobbade jag lördag kväll och söndag dag och fick polisanmäla en hemsk människa som skulle slåss. usch! om man inte kan hantera alkohol ska man inte dricka heller. Ännu värre är det att blanda med tabletter.
nåja, Nu ska jag kicka igång måndagen och se fram emot morgondagen då jag är ledig igen! Sol står på schemat såg jag :-)

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Gott med pizza :) såg mysigt ut

Svar: tack så hemskt mycket sötnos! :)
ToweMickelsson

2016-03-14 @ 08:43:27
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0