FOOT

 
Haha ser ni ljussaken! En fot. Vi tog en liten spontantripp till Majas café i helgen för att se hur det såg ut där. Dom har fått många fina recensioner så vi ville se vad alla pratade om. HJÄLP så mycket saker det fanns! En hel lada var FULL med porslin, lampor, mattor, inredning och mitt i fanns ett café. Vi åt en varsin stor räksmörgås och jag köpte med mig denna fot. haha, den var lite charmig på nått sätt tycker jag.
 
Har känt mig lite nere på sista tiden. Hänging liksom, typ som att en förkylning är på gång men som aldrig bryter ut! Lite småfrusen, går runt och nyser hela tiden och ögonen svider men jag tror jag precis kommit på vad detta kan bero på, har pollensäsongen börjat?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0