Långt åt skogen

Före: 

Vs efter: 





Okej de här är orättvisa otydliga bilder men de va dom bästa jag hade. Har klippt mig (skojar inte när jag säger att de va ett år sen jag klippte mig sist.. Va hände där!?) å på den tiden har jag varit utomlands två gånger och vad jag förstått så sliter de otroligt mycket på håret med både saltvatten och sol... Hon tog av 1,5 decimeter men de behövdes verkligen! Nu är de till och med tjockt i topparna 😃 

Jag är påväg till jobbet- yes! Jobbhelg för första gången på de nya jobbet. Jag tror de kan bli rätt lugnt... Hoppas jag iallafall! De bor en massa sportlag på hotellet och här om dagen trätade jag på nästan allihop för att ha med sig egen mat och frukost i våra lokaler (på rummet är de okej men inte där vi serverar vår egen mat.) 
Dessutom blev jag så otroligt arg på ett par som kom klockan 8:00 på morgonen och ville checka in "hej vi är lite tidig men vi gjorde ju en notering i bokningen om att vi skulle komma tidigt." Haha å mitt svar blev "hej, tyvärr har inte gästerna checkat ut från erat rum än, de är incheckning efter 15:00" åå dom står och tittar på mig som om "men ring gästerna och be dom checka ut då" och dom säger "ja men vi skrev ju tidig ankomst!!!" Jaa vad ska man svara på det!? "De är incheckning från 15:00, blir rummet klart tidigare så går det så klart att fixa." 
Jag såg hur oförstående å arg dom blev men de skiter jag fullständigt i.
Då säger tanten "jaha men kan vi åtminstone få nycklarna då!?" Aaaaaldig att jag skulle ge ut nå nycklar till ett rum där de redan bor gäster i!? Hur tänker man?! 
 När dom väl får checka in så säger dom "ja, och så vill vi ha sen utcheckning!" (Utcheckning är senast 12:00.) 
Haha att man har mage till att säga de när man precis krävt att få checka in tidigare!! Åh. Ibland skulle man ju vilja be vissa att dra långt åt skogen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0