Advents fint

Jag har lyckats få lite julkänsla i lägenheten med julstjärnor, mässing och grönt. Det smälter ihop så fint och ser lite lyxigt och stilrent ut. Jag firade inte jul förra året eftersom vi var i Marocko då (snälla tomten en utomlandsresa skulle sitta fint igen!) men de känns lite kul att få fira en vanlig jul i år.
Magnus sa att han hatade julen. Varför frågade jag, han sa att man skulle åka överallt, köpa julklappar, de hängde julpynt överallt och dålig musik. Här om dagen när jag kom hem hade han tänt alla julstjärnor, gjort glögg och spelade någon jullåt på högsta volym.... utan att jag sa något så säger han "de vart ju lite mysigt" haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0