ÅRE

 
I helgen var vi till Åre jag och mina girls! Shit, de roligaste jag gjort på länge alltså!
 
 
Vi bodde 3 nätter på åre Holiday Club (Centralt och bra, vi tänkte först bo på Copperhill men insåg att vi skulle behöva ta taxi överallt då.)
På torsdagen åt vi mat på Olearys och bowlade.Vi fick sedan kompisar som köpte drinkar till oss i baren så dom fick visa oss åre på natten. Det blev dom kallaste 500 meterna jag gått på länge! haha det blåste verkligen isvindar! Deras lyxiga boende inkluderade 10 sängar, ett kök och en bastu. ett stort matbord och gigantiskt tvrum. 
Vi gick hem "i tid" för att orka med dag nr 2, fredag. Den dagen innehöll verkligen såå mycket av allt. Jag har nog aldrig varit så arg någon gång, men inte heller haft så kul!
Vi var till åre chokladfabrik, till pokagrisfabriken, upp och kollade på utsikten från copperhill, gick på after ski, bråkade som tokar på hotellrummet, piffa till oss, köpte pizza, hamnade hemma hos killarna på förfest, tröttnade och åkte till ett annat gäng, spelade beerpong, dansade fötterna av oss på Terassen, gick upp till max och köpte mat klockan 3 på natten, gick hem och sov. 
Lördagen började ganska sent, men skutjutet höll till denna dag. Tydligen störtlopp nerför backarna i längdskidor! priset man kunde vinna var en Audi så det var jätte mycket folk i farten. Vid Dahlboms höll alla till, köpte in stora hinkar full med is, öl och drinkar. (Vilket gäng vi hittade alltså, alla killar bjöd oss hela tiden!) Sen kom jag och nina på att vi skulle basta så vi tog en taxi dit där de var 30 killar och 2 tjejer?! haha! bastade, åkte hem, piffa till oss, åkte till killarna, gick in i fel hus och träffade ett nytt gäng (lol), gick ut på Bygget där Petter sjöng, gick på Max, och somnade sen....
Vilka dagar! Åh jag har så mycket bilder på telefonen... :) men ni får "nöja" er med dessa.... ;-)
 
Obs... bilderna ligger inte alls i ordning. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0