lite skryt här då.

 
i morgon natt jobbar jag mitt sista pass innan en lååång ledighet på... 16 dagar! Fattar ni vad skönt de ska bli?! Men för att inte ligga minus på timmarna så har jag jobbat ihop dessa dagar ändå. Då kan man känna att man är väl förtjänt av en semester till Marrakech i Marocko, och en härlig resa till fjällen efter det för att fira nyår. Jag älskar att ha något att se fram emot! De blir så mycket enklare att jobba på då. 
Förutom att jag jobbat rätt mycket så har jag hunnit packa mina väskor. en för sommarvärme och en för vintern i fjällen, sökt nytt jobb, varit hem en sväng, ätit middag gånger två med fina arbetskollegor, tagit hand om en lägenhet till min granne som ligger på sjukhus, besíktat bilen, bakat till en hel armé och hjälpt min vän Pontan me telefon och bil. Inte illa det va?! känns som att jag utnyttjat månaden till max! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0