mini mattor i skinn

åh vilken härlig helg jag haft! jag tänkte summera den här så kika in lite senare.
 
Jag tänkte visa er vad jag fyndade på IKEA igår. Först och främst sänglampan! såå länge som jag väntat på den. När IKEA fick in lampan första gången så sålde dom slut på några timmar, men den här gången hann jag vara med. RANARP heter den och ni kan hitta den HÄR.
Sen den lilla mini mattan bredvid sängkanten! oh huuur snygg!? jag tror den kommer bli en riktig storsäljare. Jag har ju en stor mörkbrun ko-matta under vardagsrumsbordet så dessa kunde inte passa in bättre (Dock är de små mattorna Getskinn!). Ni hittar den stora mattan HÄR ,den lilla finns tyvärr inte på nätet ännu, men den heter MARTORP.
använder man den inte som matta så varför inte SÅHÄR !  hur snyggt som helst. TACK IKEA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0