My week



Alltså ni skulle sett röran i mitt rum kvällen innan hemfärd till Sundsvall. Jag packade, packade och packade! Jag hade kläder med mig för säkert ett halvår framåt, födelsedagspresenter i form av porslin (Visar senare!), champagneflaskor ochglas.. Ja otåliga saker som krävde omslag/skydd. 

Men jag hann i alla fall säga hej till evis på kvällen. :-) <3



Och till denne herre! 


Sen följde Tilda med mig till Sundsvall (och hon stannar här en hel vecka!) så på tisdagskvällen gick vi på Rix FM festivalen och lyssnade på bra musik. 


Och tog några drinkar!




Erik och Erik (haha!) hakade med oss ut på udda tapas. 


Och Erik som förövrigt är ny i Sundsvall fick se staden från min balkong! 

Och från norra berget! :-)



Dan efter tog vi en härlig lunch på sushi place, och sen började jag jobba. Nu sitter jag i soffan och slöar bara. Inatt jobbar jag i receptionen igen och fyra nätter framåt. Spännande, det känns helt okej att vara tillbaka faktiskt! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0