Wish list!

Här kommer en Wish list a la Towe 

GRANIT: Åh, jag skulle vilja ha ALLT på  bilden! kopparspiken, kopparljusstakarna, och framför allt hattasken!!!

Har ni förresten sett att granit precis öppnat en webshop?! tryck HÄR och shoppa loss!
 
 
 
 
Från ivyrevel önskar jag mig denna snygga stickade polotröja "Kay Pink"!


Fick just reda på att man kan beställa en egen marmorbricka precis som man vill ha den på DEN HÄR sidan. Vill ni läsa lite mer om detta så kan ni gå in på DENNA blogg och läsa. där står alla detaljer och du får dessutom 15% om du uppger koden som står i bloggen! 
 VILL HA!


Har ni luktat på nya CLEAN parfymen?! Oh my.
Daisy parfymen från marc Jacobs vill jag ha mest för utseendet. luktar himmelskt den också, men framför allt för utseendet! haha. 



Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

så mycket fint :)

Svar: ellerhur! :)
ToweMickelsson

2013-10-09 @ 08:50:27
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: sannas rum

+1 på allt kan jag säga! Älskade precis aaaaaaallllllt :D Och granit är fantastiskt (:

Svar: ah jag kan bara hålla med dig! Tack så mycket! :D
ToweMickelsson

2013-10-09 @ 13:50:38
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0