4 dagar kvar

 
smörstekt röding med brynt smör och skummad citrongrädde toppat med rädisor. serverades med kokt färsk potatis.
 
Mums!!! Jag har sån tur som får bo med en så duktig kock som Mattias! Det smakade himelskt gott!
 
Jag ska kämpa på den här veckan, för efter passet på lördag går jag på SEMESTER! i TRE(!) veckor. gud så skönt det ska bli.
Att jobba i receptionen såhär på sommarn är ingen höjdare, för det kommer in så många "walk in"-gäster som vi brukar kalla det. Gäster som bara tänker "äh, vi bor på hotell inatt" och det är ju himla mysigt! men det blir så mycket extra arbete. bara en eller två går bra, men som igår när jag hade 23 "walk in" så går man nästan i taket. Papper som ska skrivas, nycklar ska göras, kort ska dras, telefon ringer konstant, du är själv, mackorna i kylen tar slut och du måste springa och göra fler.... jaaa det finns att göra hurreni! *4 dagar kvar!* 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0