Jobbigt läge

Ni anar inte vilken hemsk dag jag har tagit mig igenom idag alltså!!!

Först kom jag på jobbet 7 i morse och möts av lilliane som jobbat natt "hej Towe jag är suuuuper duuper trött och måste gå hem, datorerna har kraschat så du kan inte checka ut alla gäster idag, och det är 60 st som ska checka ut! Simma lugnt, du kan ju lösa detta på nått vis va, aa bra hejj då!!"
SHIIIIT vad gööör man??? Jag fick ta deras email adress, kortnummer, telefonnummer och rumsnummer på en lapp (de blev typ 100 lappar!) och sen när datorerna startade upp igen så fick jag stå och kopiera alla kvitton, skicka det till dom och debitera rummet.... Guuud vad jobbigt. Inte nog med att det har varit 27 grader i skuggan och att vi inte har någon luftkonditionering på hotellet! Det gör ju inte saken bättre! Så dörren har stått på vid gavel hela dagen och ja jag helt plötsligt blive super allergisk mot pollen! Ni kan ju tänka er hur jag har sett ut idag- en suuuuper stressad tjej som svetten bara rann på medan jag sprang och snöt mig stup i kvarten samt torkade tårarna som bara rann tack vare allt pollen! Dessutom så har jag jobbat mellan 7:00-20:00 så jag ser ju inte bättre ut för det precis... Men jag ska slänga mig i duschen nu och packa inför resan hemåt som går om en timme! :-)

Titta bara så varmt det är här i lägenheten.... 25 grader inne, 18 ute å klockan är halv nio på kvällen :) stackars lilla blomman har vissnat idag. RIP.
;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0