studio 54.

Okej, såhär har mina dagar sett ut nu... vaknat, jobbat, sovit. men jag har inte varit ett dugg trött eller haft ont i fötterna/kroppen så det är ju väldigt possitivt!
 
Sudio 54 heter själva arrangemanget. det är en julshow samt ett julbord mellan 18-22:30 alla kvällar (sista kvällen ikväll.)

 
 
Fina granen.



Såhär ser lokalen ut. Vi dukar upp redan 9:00 på morgonen. har samtidigt lunchen uppe på vin&mat, går sedan ner hit igen och fortsätter duka upp. gästerna kommer, vi dukar av, tömmer bordet och lägger på nya dukar. går sedan hem 02:00 och börjar om 9:00 dagen efter igen. Så rullar det på!

Ser ni det röda golvet?
 

Såhär ser skorna ut efter en kväll:

Mina fina kära serveringsskor. dags att köpa nya tror jag.....


Baren, ena delen. den är enorm! därför blir jag ganska iriterad när gästerna frågar "vad har ni att dricka?" ..... jaa..... vad ska man svara.. ALLT. fööörutom eran jäkla gammeldansk. Det har vi INTE.
 
 
Usch, och idag kommer mördar passet. började redan 7:00 i morse så denna dagen kommer att bli låååååång. Men i morgon är jag LEDIG.! =D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0