weekend

Som jag skrev i Torsdags så skulle jag bli ganska fullbokad hela helgen, därför inget skrivande här(!) tss. Hade jätte roligt och mysigt :)
I Fredags gick jag och Lolla hem till Kotten och Kåran där vi gjorde mat. Monica fyllde år och fick världens coolaste tårta, nämligen ett tåg! (se bilderna) Så kom Mattias och hämtade mig och vi åkte till hans kompisar. Sen sov jag hos honom.
I Lördags åkte vi skoter, i säkert två timmar.(!)  På kvällen tog vi bilen och åkte ut till världens ände där det tydligen var någon fest. Väl där så vart jag allergisk mot några jordnötter som stod på ett bord så de var bara att åka hem igen tråkigt nog.
Så somnade vi hemma hos honom igen. I morse skjutsade han hem mig så då satte jag igång för att städa mitt rum, vilket kanske var mer än nödvändigt. Nu är det rent och fint så kanske att jag måste sätta igång med Matten... Provet är på tisdag så det är nog dax att börja plugga lite. :P





Kåran och Kotten. Som knoll och tott! Haha


Monica :)


Tårtan och Monica







Lolla och Towe :)



Towe och Mattias :) PUSS


KÄRLEK<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0