kaos!

Idag var det meningen att jag och sara skulle åka till Sundsvall för att jobba helg. Men med tågtider som var inställda, bussar som var försenade och kaos på E4 kom vi inte längre än till Ljusdal. Det var bara att ta sin lilla resväska och åka hem igen. Men i morgon satsar vi på en tidig buss med noll problem istället. :)
dessutom har min lönespec precis kommit och jag insåg nyss att jag måste börja skatta. Tur att året snart är slut!

Alla julklappar är också avklarade. Thomas och Hanna ska få sig något riktigt spännande! Jag, Mattias och Anders har hittat det perfekta. Tyvärr kan jag inte säga vad det är eftersom hanna läser min blogg ;)

Så måste jag avsluta med att berätta att alla mina skolarbeten är avklarade. Nu väntas bara ett prov och att prata i fem minuter i svenskan. Sen är allt klart och det känns för jävla bra må jag säga :)
Nu när jag har skrytigt alldeles för mycket om mig själv, ska jag visa er några smaksiga bilder på något Mattias gjorde igår :)

Rödig och pommes duchesse.



Pepparkakspannacotta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0