stockholm



Stockholm a la Towe och Tilda


Vi åt lunch på ett ställe likt Järnvägs hemma :)


The bar







Towe :)


Tilda Mattias Towe Rebecca Filippa




Jag och världens bästa Rebecca utanför bion :)


Mattias och Jag :)


Tilda och Filippa :)


Mot Bion!


Lite cola chips och popcorn :)
-Jag och sötnosen filippa. :)




DAG 2


Extreme- Becca jag och Mattias


berg och dalbanorna


Mattias och Rebecca


HAHAHA, sötnos :)


Frittfall så klart :)


Kärlekstunneln


Mattias Bergkvist . Efter det riktiga skyfallet frå himlen ringde vi till bergkvist som jobbade på Grönan. eftersom han precis hade jobbat klart gick vi till honom där han befann sig (Under tak!). En varsin öl fick vi från hans bar. Där satt vi och väntade på att resten utav gänget, det vill säga Tilda Rebecca Filippa och Sanja skulle lessna dom med. Dyngblöt som vi var hade jag lessnat för länge sedan...





På Fredagen var det bestämt att fara till Stockholm.  
Första dagen blev en hel del shopping. efter det tog vi bilen till bion Heron City tillsammans med Rebecca och Filippa för att kolla på Eclipse :) GRYM film! bäst hittills!
Andra dagen tog vi tunnelbanan in för att gå på grönan i det härliga regnet. Till en början kom det bara lite duggregn, men efter något åk stod vi där i kläder som bokstavligt talat gick att vrida ur! Efter 6 timmar i iskalla blöta kläder hade jag tröttnat och ville  hem. dessvärre ville inte resten av gänget det så vi blev kvar yttligare några timmar. När vi äntligen kom hem åt vi god mat och såg på film tillsammans innan det var dags  för sängen.
Två grymma dagar helt enkelt!


Vi har kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0