Prao-dag1

Första dagen på praoen avklarad!!
Gick bra måste jag säga. Ann-Louise som nu är min handledare är väldigt snäll och hjälpsam. Jag fick börja klockan 10 med att linda in besticken i servetterna. Så vart det fikapouse fram till 11. Resten av dagen fick jag ta bort disk och duka upp nya bord. torkade borden och tog sen bussen hem vid tre. Eftersom att det var bufé så var det väldigt lätt alltihop. Kommer nog bli okej att jobba där i två veckor, hoppas jag.

Inte älskar, men det är i varje fall okej!  Snällt av dom att ge mig en serverings T-shirt i alla fall ;) haha
Nå, så nu vill jag att alla ska komma dit och äta någon dag. Boka er ett bord och hälsa på mig vettja! :D
Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0