här är jag!

I'm back people!! Har ni saknat mig? trodde väl de.
har inte hunnit sitta med en dator sen i tisdags... Så nu kommer de lite uppdatering.
I Onsdags gick jag i skolan, al day long, åkte hem till Ewis och sov hos henne. Behövdes. Vi hälsade på Alexsandra och Elina på kvällssidan också.

Torsdagen, jag och Ewis snoozade minst 100 gånger innan vi kom upp. Sen vart det restaurangen då jag gjorde världens godaste potatisgratäng med grillad fläskfilé och rödvinssås. Gick ju hur bra som helst, fast jag gruvade mig som tusan inför det. Sen var det bara att byta om till serveringskläder och duka upp Pärlan en andra gång för kvällsöppet. Höll på till 9 på kvällen och sen skjutsade Mattias hem mig.

Fredagen hände det aldeles för mycket! skola till 12, sen åkte jag Jens och Ewis till Hudik och shoppade, efter det åkte jag hem till Ewis, vi fixade oss och åkte till Robins klasskompis Patrik Wall (även kallad fjunas, tsss!!!)  Han fyllde 18 och hade fest. Så vart coop rånade under den tiden med vapen och grejjer, rätt fräckt för att vara i denna lilla by. Vid 4 på natten åkte vi hem till Robin och sov där.
Idag så har det inte hänt mycket ska jag säga er. Men snart måste jag gå och ta mig en dusch, för vi ska ut och äta middag ikväll :)
Usch, nu ska jag inte skriva mer. Här kommer lite bilder istället!

Jens , Jag , Ewis!


Cola är gott.


Marcus är party sugen! :D


Jag och min Evelina :)


KÄRLEK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0