Ny hårfärg

 
Jag passade på att gå till frissören igår när jag hade några timmar ledigt från jobbet. (det gäller numer att passa på när man kan, eftersom vi bara jobbar åå jobbar! haha) Så nu kan jag bocka av: tandläkaren, doktorn och frissören! CHECK!
brunt hår kom jag ut med, eller okej! Det är inte så mörkt som det ser ut på bilden... men en stooor skillnad blev det i alla fall. Jag tänkte ju att: äh! vi går mot mörkare tider, och så även håret. Fast jag är väl snart blond igen...
 
Annars då? jag har för tillfället väldigt ont i huvudet... att jobba 250 timmar på en månad tar på krafterna tror jag... och för att inte göra saken bättre i morgon så jobbar jag 6:45-23:00. YES! GULD passet, typ. GAH, jag vill hem och sova nu, men jag jobbar 1 timme till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0