#TRIANGL

Jag har suttit som på nålar hela veckan!
I söndags beställde jag en suuuperfin bikini från Triangl. Leveranstiden var 3-10 arbetsdagar (hade det gått 10 hade jag precis hunnit fått hem den, så det var på håret) men igår när jag skulle söka upp paketet stod det att de fortfarande låg på flygplatsen i Hong Kong. Jag blev en gnutta rädd att det skulle ta längre tid än lovat men idag ringde Jetpack på dörren, och där stod dom med mitt paket! PUH! endast fem dagar tog det för paketet att resa runt halva jordklotet! ;-)
Sen kom nästa fara:
storleken. Alltid lika hemskt att beställa saker på nätet, när man inte vet hur de ser ut i verkligheten!
 på deras hemsida står det XS34-36 S36-38 "står det mellan två storlekar, ta den större!" och jag vet att många har blivit tvungen att skicka tillbaka sakerna pga. att de är så pass små i storlekarna MEN! de satt som en smäck! och jag är sååå nöjd! :-) Tack Triangl!

 


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin =)

2014-06-28 @ 07:22:33
URL: http://photohugs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0